Maak een afspraak

Welkom bij gemeente Hendrik-Ido-Ambacht. Veel zaken en producten bestelt u eenvoudig online:

Eenvoudig online

Veel zaken regelt u vrij eenvoudig online, wanneer u daar tijd en gelegenheid toe hebt:


•    aangifte geboorte 
•    aangifte overlijden
•    aangifte vermissing document
•    aanvraag parkeerproducten
•    afschrift Burgerlijke Stand
•    betaling gemeentebelasting 
•    betaling parkeerproducten
•    uittreksel Basisregistratie Personen (BRP)
•    verhuizingen


Lukt dit niet, maak dan een afspraak. Door de coronamaatregelen kunnen wij u alleen helpen als u een afspraak hebt gemaakt.


Uw afspraak

  • Kom maximaal 5 minuten vóór uw afgesproken tijd naar het gemeentehuis. Bezoek het gemeentehuis met niet meer mensen dan nodig is. Zo voorkomen we teveel mensen in de publiekshal.
  • Voor u en onze veiligheid betaalt u alleen met pin 
  • Afspraak annuleren? Dat kan via de bevestigingsmail die u van ons ontving
  • Afspraak verzeten? Bel 14 078 

Bent u verkouden, dus hoest u, heeft u keelpijn en koorts? Verzet dan uw afspraak. We helpen u graag als u niet meer verkouden bent. Veel medewerkers van de gemeente werken vanuit huis. Heeft u een afspraak of wilt u iemand persoonlijk spreken, informeer dan telefonisch of de medewerker is het gemeentehuis is.

Sinds 6 november 2021 houden we weer 1,5 meter afstand tot elkaar. Draag een mondkapje in de publiekshal van het gemeentehuis.